N a t z k u h |

Sjuklingen!

Publicerad 2015-02-02 12:27:00 i livsstil,

Sho bloggen!

Dagen börja med att jag vakna ungefär lite före 8 eftersom min väckarklocka ringde, egentligen skulle jag ha vaknat redan halv 7 och tagit min medicin som jag alltid gör varje dag men fick helt enkelt ta den när jag vakna :)
Ringde till VC och bokade tid till Läkaren som jag är listad hos och som jag visste redan innan jag ringde var att jag inte skulle få tid hos henne imorgon eller övermorgon haha, alltså vet ni vilken dag jag fick?! joo nästa vecka fredag hur kul är de tänkte jag och anledningen till att jag ska träffa läkaren den här gången är att jag ska be om remiss till Uppsala sjukhuset asså wtf liksom! Så ja, de får väl helt enkelt funka då ^^,
 
Tänkte dra till skolan idag men de gick ju inte, stark huvudvärk, illamående, orkeslös osv..
Och även fast jag inte tycker om att stanna hemma från skolan så blev de stanna hemma i alla fall, får försöka plugga hemma istället och hoppas att jag får tillbaka orken snart åtminstone lite i alla fall.   
Snön bara faller ner fortfarande och de blåser och håller på där ute, kallt är de också. Riktig storm ute kan man väl säga men Ja ja, undra hur länge vintern hade tänkt att stanna kvar! :)
 
Och hur kom jag in på vädret helt plötsligt ah jo de kom väl bara upp i tankarna, maybe i don't know!
Nej, nu får ni ha de så bra så länge och hoppas jag orkar skriva fler inlägg senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sho och välkommen till min lilla värld! Jag som äger denna blogg heter Natali men kallas för de mesta natzku eller nattha. Jag är född år 1991 och bor i Uppsala län. I bloggen kommer jag att skriva de mesta som händer i mitt liv, mina tankar osv.. och en massa annat kul som dyker upp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela