N a t z k u h |

Toppen dag!

Publicerad 2014-06-01 21:49:33 i livsstil,

Sho bloggen! 

Ja, jag har då haft en toppen dag med min underbara kusin och sen våra älskade vovvar. Först köpte vi mat och åt ute i de varma vädret som var idag, sedan åkte vi en sväng till stallet och gosade lite med hästarna och vi var väl där nåra timmar skulle jag tro sedan blev de mot stan och solade lite och hade de trevligt haha. Och varför vi solade i solarium är att man kunde inte sola ute idag och för att vi ska bli lite bruna innan resan vore alltid bra skulle jag tro! haha :)  Men iallafall så huvudsaken att man har haft en toppen dag och att man mår bra ^^, 

Nej, blir väl att lägga sig och glo på någon film nu då och försöka sova är rätt trött kan jag säga :)
Så man är piggare imorgon och orkar fixa klart en massa saker innan helgen! 

Hoppas alla haft en bra söndag, de har jag iallafall ! 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sho och välkommen till min lilla värld! Jag som äger denna blogg heter Natali men kallas för de mesta natzku eller nattha. Jag är född år 1991 och bor i Uppsala län. I bloggen kommer jag att skriva de mesta som händer i mitt liv, mina tankar osv.. och en massa annat kul som dyker upp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela