N a t z k u h |

Lillebror 18 år!

Publicerad 2014-04-18 09:52:01 i livsstil,

Sho bloggen! 
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min fina lillebrors 18 årsdag! Tiden går så himla fort tycker jag, nyss var han ju 10-13 år och nu idag är han 18 år (vuxen). Shiiit säger jag bara, han är ingen liten pojke längre hihi 
Nej jag är en stolt storasyster kan jag säga ;) 

och snart har han körkort också och allt nej gud vad tiden bara springer iväg :o 

Men Grattis på 18 årsdagen älskade lillebror! 
Storasyster älskar dig massor, du är i mina tankar idag <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sho och välkommen till min lilla värld! Jag som äger denna blogg heter Natali men kallas för de mesta natzku eller nattha. Jag är född år 1991 och bor i Uppsala län. I bloggen kommer jag att skriva de mesta som händer i mitt liv, mina tankar osv.. och en massa annat kul som dyker upp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela