N a t z k u h |

Sista dagen på lovet!

Publicerad 2016-01-10 22:49:00 i livsstil,

Sho bloggen! 

Dagarna och veckorna har verkligen gått fort och jag förstår faktiskt inte vart tiden har flygit iväg nånstans, känns som om jag slutade nyss skolan men de har ju gått några veckor. Alltså känns som att man varit borta under dessa veckor haha. Men de kan ju vara för att jag vart men även är hela tiden trött och mitt huvve hänger liksom inte riktigt med, känns som man sovit hela 3-4 veckor fast man inte alls gjort de haha :) 
 
Nej, nu ska jag inte vara negativ här men just nu känns de som att skolan kommer bli jobbig men jag får helt enkelt kämpa på med den och försöka klara av denhär gången! Vårterminen förra året blev man ju sjukskriven nån gång slutet på janurai början av februari, men hoppas jag klarar de här nu ^^, 

Ska alldeles strax lägga mig så jag kommer upp imorgon, ska bli intressant att se hur nya kursen är som jag ska ha imorgon hoppas på att den är rolig att plugga iallafall :)  

Kommer nog säga Godnatt nu för är så trött haha! ha de bra så länge så hörs vi igen <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sho och välkommen till min lilla värld! Jag som äger denna blogg heter Natali men kallas för de mesta natzku eller nattha. Jag är född år 1991 och bor i Uppsala län. I bloggen kommer jag att skriva de mesta som händer i mitt liv, mina tankar osv.. och en massa annat kul som dyker upp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela