N a t z k u h |

Tuesday morning!

Publicerad 2015-09-01 07:17:00 i livsstil,

Shoo Godmorgon! 

Vakade inte för så länge sen kanske två timmar sen ungefär, fast har väl legat vaken i sängen ett tag och försökt somna om men de gick ju inte, så jag kollade lite på youtube videos som jag brukar göra haha :) 
Men så orkade jag inte ligga kvar i sängen så jag klev upp helt enkelt och fixade lite frukost, jag brukar inte äta frukost eftersom jag mår nästan alltid illa på morgonen efter att jag tagit min medicin. Och just nu har jag inte tagit den så de går helt utmärkt att äta frukost nu. 

Det dryga med att ha den medicinen jag har är att man måste vänta kanske en till två timmar för att äta nånting sen om man ätit redan bör man vänta några timmar innan man tar medicinen haha ^^,  Lite ointressant information men vad gör de :)

Jag har ingen aning om hur denna dag ska bli och se ut men de får man helt enkelt se senare! 



Kefir, bovete flingor med kokos och äpple, frysta hallon! 
Laktosfri och Glutenfri! 


Grönt te med natural jasmine och lite honung!
andra gången jag smakar detta och själv tycker jag att de här är väldigt gott :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sho och välkommen till min lilla värld! Jag som äger denna blogg heter Natali men kallas för de mesta natzku eller nattha. Jag är född år 1991 och bor i Uppsala län. I bloggen kommer jag att skriva de mesta som händer i mitt liv, mina tankar osv.. och en massa annat kul som dyker upp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela