N a t z k u h |

December!

Publicerad 2015-12-01 19:51:00 i livsstil,

Shoo på er! 
Ja, då var de första december och tiden går verkligen fort kanske lite för fort tycker jag haha :D 
speciellt när man har så mycket plugg kvar att hinna med innan de lite ledigt från pluggandet, men de kommer jag hinna, hoppas jag! 

Så nice att Julradio är igång igen super kul, man sitter liksom och pluggar samtidigt lyssnar på lite julmusik! 
de är såå mysigt och lite tända ljus ;) de nice de. 

De suger att man blev så sjuk i våras asså, skulle ha varit klar med två kurser redan som jag hade då men som jag har nu också för att bli klar med dom. Och de suger även att jag inte orkat gjort alla uppgifter då när man fick dom, men man lär sig till våren haha ^^. 
 
Hm, så idag har jag inte alls gjort ett skit om jag ska uttrycka mig så. Jag sov länge som vanligt sen kolla jag på film och åt mat, varför jag sov länge var för att jag gjorde klart en skoluppgift som tog hela natten för att göra klart men nu äntligen är den klar! Men fortsättning följer på de. 
Snart ska väl man åka en sväng till affären sen får man se om jag orkar plugga men de hoppas jag! ;) 
 
Och hoppas vi får snö snart så de blir lite mer mysigare ^^, 
 
hoppas ni haft en bra dag! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lars åke Bengt

Publicerad 2015-12-04 03:05:59

Hejsan, vad är dina intressen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sho och välkommen till min lilla värld! Jag som äger denna blogg heter Natali men kallas för de mesta natzku eller nattha. Jag är född år 1991 och bor i Uppsala län. I bloggen kommer jag att skriva de mesta som händer i mitt liv, mina tankar osv.. och en massa annat kul som dyker upp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela