N a t z k u h |

Paket paket paket !

Publicerad 2013-10-09 23:51:00 i Träning,

Sho bloggen ! 

Idag fick jag mitt efterlängtade paket som jag beställde för några dagar sedan! yeey jag måste bara bli riktigt frisk först innan jag börjar igen med träningen! Och efter min första träningsvecka så blev jag väldigt förkyld osv och nu feber och så, så jag får vänta helt enkelt tills jag blivit av med min förkylning som jag absolut inte vill ha kvar usch! Första träningsveckan gick hur bra som helst och jag gillat :) och det roliga var ju att jag gick ner massor och har inte gått upp även fast jag haft en lite paus från de nu en vecka! Men mitt mål är bara början har en stor resa framför mig tills jag når mitt mål osv och det är ju så himla kul :) 

Nej nu längtar jag bara tills jag blir riktigt frisk och kan börja träningen igen hoppas på nästa vecka iallafall hihi ;) 
nej, blir och lägga sig i sängen med vovven nu och glo på nån film och hoppas man får nå sömn den här natten ! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sho och välkommen till min lilla värld! Jag som äger denna blogg heter Natali men kallas för de mesta natzku eller nattha. Jag är född år 1991 och bor i Uppsala län. I bloggen kommer jag att skriva de mesta som händer i mitt liv, mina tankar osv.. och en massa annat kul som dyker upp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela