N a t z k u h |

Huvudvärk, Godnatt!

Publicerad 2015-02-02 21:48:00 i livsstil,

Usch hur man mår asså stark huvudvärk från helvetet typ och väldigt trött som vanligt haha, men ah försöka somna framför en film skulle inte vara dumt och kanske ta en stor kopp te innan man somnar inte heller fel. Och de fortsätter att vara storm ute :)
 
Just nu skulle de inte vara helt fel och åka till ett varmt ställe och bara njuta av värmen, de skulle vara nice de!
Japp nej men, nu orkar jag inte skriva mera idag blir att ska starta en film och fixa varm te och sen försöka sova så får man se om man får tillbaka lite ork tills imorgon i alla fall!

Så god natt på er så hörs vi ! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sho och välkommen till min lilla värld! Jag som äger denna blogg heter Natali men kallas för de mesta natzku eller nattha. Jag är född år 1991 och bor i Uppsala län. I bloggen kommer jag att skriva de mesta som händer i mitt liv, mina tankar osv.. och en massa annat kul som dyker upp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela