N a t z k u h |

Laundry!

Publicerad 2015-08-31 07:45:00 i livsstil,

Shoo! 

Idag är blir de då tvättis dag i tvättstugan och självklart på morgonen 7-11 eftersom de inte fanns någon annan tid som vanligt. Förstår inte varför tvättstugan jämt ska vara full bokad och jag skojar inte, den är jämt full bokad. Men hoppas på att ha lite tur att få ny tvätt tid efter jag vart nere och tvättat klart idag. 

Sedan när jag klar med tvättstugan blir de och dra till Skolan en timme sedan på eftermiddag två timmar, inte speciellt taggad eftersom jag mår rent sakt inte speciellt bra. Får helt enkelt sova väldigt tidigt idag känner jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sho och välkommen till min lilla värld! Jag som äger denna blogg heter Natali men kallas för de mesta natzku eller nattha. Jag är född år 1991 och bor i Uppsala län. I bloggen kommer jag att skriva de mesta som händer i mitt liv, mina tankar osv.. och en massa annat kul som dyker upp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela