N a t z k u h |

Hejdå Sverige, Hej Finland!

Publicerad 2015-08-04 06:36:00 i livsstil,


Sho bloggen! 
Som rubriken tyder så japp, jag ska åka en sväng till Finland och hälsa på igen som jag gjort tidigare i sommar men även köra hem morsan och mina småsyskon! :) 
Och vi ska åka med Viking Grace som man kanske ser på bilden haha!  Vi åkte från Gävle ungefär 3 tiden på natten men lätt värt, brukar säga att "bättre att komma tidigt än sent". Iallafall när de gäller att åka båt ;) 
Så man får väl se vad vi hittar på inne i båten, men först och främst blire hitta hytten och sedan äta frukost och sova några timmar för de behövs! 

Sedan får man helt enkelt se vad man hittar på :) 
Om jag orkar så skriver jag när jag är framme men om de inte blir så då blire annan dag helt enkelt! 

Ha en bra dag allihopa <3 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sho och välkommen till min lilla värld! Jag som äger denna blogg heter Natali men kallas för de mesta natzku eller nattha. Jag är född år 1991 och bor i Uppsala län. I bloggen kommer jag att skriva de mesta som händer i mitt liv, mina tankar osv.. och en massa annat kul som dyker upp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela