N a t z k u h |

Tre buskattisar!

Publicerad 2014-07-15 22:33:00 i Djuren!,

Sho bloggen! 
I dehär blogg inlägget så vill jag presentera nya familjemedlemarna som gör vardagen lite kaos men samtidigt ger en massa kärlek på samma gång :) Det är minsann så att jag och min kusin har tagit hand om tre kattungar egentligen fyra från början men ena har fått nytt hem hos min kusins pappa och då fanns de bara tre kvar och dessa kattungar bor hos mig hihi men iallafall så är de så skönt att dom här kattungarna mår så otroligt bra utifrån att dom leker och busar som kattungar ska och äter/dricker och går på lådan och de är inga problem! Och hur detta går ihop med min vovve då och jo kan säga att det går väldigt bra och de kommer bra överrens om allt fast min vovve kan vara lite till sig ibland och vill busa massor med dom små hahah :) 
De här små kattungarna är så söta och kan säga att jag verkligen älskar dessa små sötnowsar de gör att vardagen blir mer ja jag vet inte riktigt men bra på något sätt och självklart min älskade vovve också haha <3
Dessa tre håller mig sällskap även vovven och man blir så glad när man ser dessa små! 

Nej, nu ska jag visa mina nya familjemedlemar som är så söta hihi <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sho och välkommen till min lilla värld! Jag som äger denna blogg heter Natali men kallas för de mesta natzku eller nattha. Jag är född år 1991 och bor i Uppsala län. I bloggen kommer jag att skriva de mesta som händer i mitt liv, mina tankar osv.. och en massa annat kul som dyker upp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela