N a t z k u h |

Varm och fin dag idag!

Publicerad 2014-04-19 19:53:00 i livsstil,

Sho bloggen! 
Idag har man väl inte gjort något speciellt, blev väl sova länge för att försöka bli frisk! Jag är liksom sjuk och de har jag varit sen igår fast egentligen har jag ju inte mått speciellt bra på hela veckan men nu igår börja jag må sämre så blev tyvärr ingen praktik och tror inte de blir någon praktik nu ihelgen heller joo få se om jag mår bättre imorgon så kanske men just nu känns de inte som de! Så eftersom jag har bara varit hemma idag så blev de balkong häng med min fina vovve i de fina vädret haha :) 
Idag har de faktiskt varit en varm och super fin dag, önska man hade haft lite mer ork så man kunde varit ute nå haha men jag var ju ute en stund ute på "balkongen" ;) hahaha  nu har äntligen våren kommit yeey!

Näe har väl inte hänt något speciellt idag nej! 
Hoppas ni har haft en bra påsk osv :) hihi 


 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sho och välkommen till min lilla värld! Jag som äger denna blogg heter Natali men kallas för de mesta natzku eller nattha. Jag är född år 1991 och bor i Uppsala län. I bloggen kommer jag att skriva de mesta som händer i mitt liv, mina tankar osv.. och en massa annat kul som dyker upp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela