N a t z k u h |

Godmorgon Världen!

Publicerad 2014-04-21 08:48:00 i livsstil,

Godmorgon bloggen! 
Jag är då fortfarande sjuk har jag varit sen i fredag, fattar inte riktigt heller vad som exakt är felet men jag tror att de rör sig om någon slags magsjuka men inte helt 100% säker har iallafall väldigt svårt att äta något men försöker ändå!  Men jag hoppas att jag blir frisk till på onsdag så jag kan vara på praktiken eftersom de här är sista veckan sedan börjar skolan igen som vanligt och jag hinner träna igen hihi :)  
Den här morgonen ligger jag i soffan och bara tar de lugnt framför någon film eller något helt enkelt, försöka äta frukost också sedan får man väl se vad man hittar på idag eftersom man inte är riktgit bra än! 
Och det verkar som om det kommer bli en fin dag idag också så få se om jag orkar dra en sväng ut ;) 

Men nu får ni ha de så bra så länge <3 

 
 
Juste var en sväng till köket och hitta min lilla sötnows ligga i solen och sola haha :) 
Alltså hon älskar solen kan man väl säga, där solen är där är min lilla vovve! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sho och välkommen till min lilla värld! Jag som äger denna blogg heter Natali men kallas för de mesta natzku eller nattha. Jag är född år 1991 och bor i Uppsala län. I bloggen kommer jag att skriva de mesta som händer i mitt liv, mina tankar osv.. och en massa annat kul som dyker upp.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela